BDSC WorkDesk portál használati útmutató

WDP

 Bejelentkezés

A BCS WorkDesk portálon, támogatási szerződéssel rendelkező ügyfeleinket szolgáljuk ki. A szerződések tartalmazzák a jogokat és ügyfélfiók adatokat az oldal használatához. Bejelentkezni a megadott felhasználónév (email cím) és jelszóval lehet a Bejelentkezés linkre kattintva.

Ügyet bejelentkezés után, a weboldal alján látható Új ügy bejelentése űrlap kitöltésével lehet bejelenteni. A szerződésekhez egy, vagy több projekt kapcsolódhat. A bejelentéshez szükséges kiválasztani egy, a bejelenteni kívánt ügyhöz kapcsolódó projektet. Ha a projekt neve nem ismert, vagy nem látható a listában, akkor hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 30 9323678 számon. A Megnevezésben megadott szöveg lesz az Ügy elnevezése, ezért relevánsan, röviden, tömören érdemes megfogalmazni. Beküldés után a projektben automatikusan létrejön a feladat. Az ügy Prioritását kérjük megfelelő körültekintéssel válasszák ki! A nem megfelelő választás a szolgáltatási költségek felesleges növekedésével járhat. A projektekhez különféle Jellemzők (egyedi mezők) is tartozhatnak pl. Kategória, Súlyosság, Típus és más egyedi mezők. Ezeket is megfelelően válasszák ki, a hatékonyabb ügyintézés érdekében. A jellemzők és értékeik listája a projekt kiválasztásával töltődnek be és válnak kiválaszthatóvá.

Az ügy beküldése után kapott tájékoztatóban látható az ügy sorszáma, amire hivatkozni lehet a továbbiakban. A szerződésekben történt megállapodás alapján, többféle minőségben is követhető az ügy. Ügyfelünk kaphat egy linket kifejezetten egy darab ügy állapotának követésére. Kaphat e-mail értesítéseket az üggyel történő különféle eseményekről. A portálra belépve, a Fiókom menüben áttekintheti az ügyek állapotát, különféle szempontok alapján rendezhetően. A portálon kommunikálhat az ügy kezelőivel, fájlokat csatolhat az ügyhöz. Megfelelő kollaborációs jogok esetén közvetlenül részt vehet a munkában, és akár maga is módosíthatja az ügy munkamenet állapotait.

Odoo Tutorials -  a teljes Odoo oktatási anyag elérhetősége
Odoo Basic - Odoo használatának alapjai, ezen belül különösen az Odoo Cahtter
Odoo Project & Timesheets - a WorkDesk ezeknek az alkalmazásoknak a módosítása, továbbfejlesztése
és WorkDesk fejlesztési projekt feladatai, melyekkel az Odoo Project & Timesheet a Mantis főbb funkcionalitásait lefedi