BDSC biztonság

Az Ön biztonsága nagyon fontos számunkra! Íme egy összefoglaló arról, hogy mit teszünk annak érdekében, hogy garantáljuk adatai biztonságát a BDSC Cloud-ban.

Biztonsági mentések / helyreállítás

  • BDSC kezelésében álló Odoo ügyféladatbázisok biztonsági mentése és helyreállítása az BDSC által biztosított szoftverrel történik. A mentési rendszert az ügyfél szabadon használhatja saját igenye szerint beállítva, az általa biztosított mentési tárhelyre metheti adatbázisát és önállóan rendelkezhet felette.

Az Odoo Cloud-ban, az Odoo.SH-n telepített Odoo ügyféladatbázisok biztonsági mentéséséről és helyreállításásról az Odoo is gondoskodik saját eljárási rendje szerint, amiről az Odoo Security - Backups / Disaster Recovery oldalon tájékozódhat.
  • A BDSC mentési rendszere többféle tárolóhely típust támogat, egyszerre több fizika helyre is végezhető mentés. Például:



  • A mentés automatikus és manuális lehet. Például:



  • A mentett ügyféladatbázisok áttekinthetők és letölthetők. Például:



  • Az ügyfél Igénybe veheti a BDSC Cloud mentési szolgáltatásait. Ekkor a BDSC szolgáltatja a mentési tárhelyet és menedzseli a mentést és visszaállítást az ügyfél igénye alapján.
  • Szükség esetén lépjen kapcsolatba a BDSC ügyfélszolgálati munkatársaival, hogy visszaállítsa bármelyik biztonsági mentést az élő adatbázisba.


Adatbázis biztonság

  • Az ügyfelek adatait dedikált ügyféladatbázisban tárolódnak – nincs adatmegosztás az ügyfelek között.
  • Az adathozzáférés-szabályozási szabályok teljes elszigetelést valósítanak meg az ugyanazon a fürtön futó ügyfél-adatbázisok között, nincs hozzáférés egyik adatbázisból a másikba.

Jelszavas biztonság

  • Az ügyféladatbázisokban az ügyfelek jelszavait az ipari szabványnak megfelelő PBKDF2+SHA512 titkosítás védi.
  • A BDSC munkatársai nem férnek hozzá az Ön jelszavához, és nem tudják lekérni azt Ön helyett. Ha elfelejti egyetlen lehetőség csak a jelszóvisszaállítás funkció használata.
  • A bejelentkezési hitelesítő adatok mindig biztonságosan továbbíthatók HTTPS-en keresztül.

Személyzeti hozzáférés

  • Amennyiben Ön hozzájárul, a BDSC ügyfélszolgálati munkatársai bejelentkezhetnek ügyféladatbázisába, hogy hozzáférjenek a támogatási problémával kapcsolatos beállításokhoz. Ehhez a saját személyzeti hitelesítő adataikat használják, nem az Ön jelszavát (amit semmilyen módon nem lehet megtudni, csak Ön ismerheti).
  • Ez a speciális személyzeti hozzáférés javítja a hatékonyságot és a biztonságot: azonnal reprodukálják az Ön által tapasztalt problémát, soha nem kell megosztania jelszavát.
  • Az ügyfélszolgálati munkatársaink arra törekszenek, hogy a lehető legnagyobb mértékben tiszteletben tartsák az Ön adatait, és csak a probléma diagnosztizálásához és megoldásához szükséges fájlokat és beállításokat vizsgálják.

Rendszerbiztonság

  • Minden BDSC által üzemeltette szerver megerősített Linux disztribúciót futtat havonta végzett biztonsági javításokkal.
  • A telepítések minimálisak, hogy korlátozzák a sebezhetőséget tartalmazó szolgáltatások számát (például PHP/MySQL verem nélküliek).
  • Csak néhány megbízható BDSC szakember rendelkezik engedéllyel a szerverek távoli kezeléséhez, és a hozzáférés csak titkosított személyes SSH-kulcspár használatával lehetséges, teljes lemezes titkosítással rendelkező számítógépről.
  • VPS Snapshot. A BDSC Cloud vezérlőpulton keresztül pillanatképekkel rögzíthető a virtuális kiszolgálók frissítés előtti állapota, így szükség esetén könnyen visszaállíthatja a korábbi állapotot.

Fizikai biztonság

A BDSC álatal felügyelt, vagy üzemeltetett Odoo adatbázisok az Odoo.SH-n, a BDSC Cloud-ban a Contabo GmbH szerver hosting vállalat szerverein, a BDSC saját szerverein, illetve az ügyfelek saját szerverein futhatnak, ezen szolgáltatók/ügyfelek által biztosított szolgáltatási szinteknek megfelelően. A BDSC saját szervereit a BDSC saját szakemberei üzemeltetik, rendszerint tesztelési és fejlesztési célokra alkalmazza, termelési célokra nem.